Blogia
GRUP DE TEATRE XALANA

Budha bar!!!

Hola nens!!!

Torno a ser jo. Ara tornaré a fer un simil.

Cada dia, al Freakandó matiner, el programa dels matins de Rac 105 que escolto a partir de les 7 fins a les 7:30, moment que ja m'han fotut emprenyar de la quantitat ingent i industrial de xurrades i parides per segon que han dit i vaig a escoltar el Bassas o me poso la música Zen Budha per recuperar l'harmonia que m'han donat les hores de descans nocturn.

Al gra.

Al Frekandó hi truca cada dia un xicot, en Carles Prados de Reus i algún dia ens acabarà explicant de quin color porta els calçotets o quantes vegades ha anat al water perquè truca cada dia i l'última anècdota que va explicar va ser: Vaig anar a comprar el pà i com que no tenien gallego vaig comprar xapata!!!!

PER QUÈ DIC TOT AIXÒ???

Em sento una mica Carles Prados de Reus però a lo Xalanero!!

PER QUÈ???

Perquè com que escric tant en aquest blog, m'acaba donant la sensació (i del tot real, en sóc conscient) que acabo explicant les mega parides del segle més grans. Ara us en diré una:

Hola, sóc l'Assumpta Pérez de Manresa, acabo de sortir al carrer, que he anat a comprar barritas a l'Schlecker i com que plou, m'he mullat.

Bé, que ja està....mmmmm.....

Salut i teatre i boicot a EL MUNDO!

Assumpta

0 comentarios